reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Roman Sliva

Roman Sliva

Bloger 
  • Počet článkov:  22
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Veselý človiečik s chuťou do života :-) Hobby: Cestovanie, turistika, stanovačky, chatovačky a zo športov cyklistika a korčuľovanie, ... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéZo životaTechnikaKultúraNezaradené

reklama

Kultúra

Finty Dicka a Jane

Roman Sliva

Finty Dicka a Jane

/Fun with Dick Jane/Skvelá komédia so štipkou romantiky a samozrejme so šťastným koncom.Bol som jeden z vyvolených, ktorý vyhral lístky na predpremiéru. Tak som sa rozhodol, že sa s Vami podelím o zážitky z filmu.

  • 20. jan 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 063x
  • 0
Sexuálna príručka z roku 1894

Roman Sliva

Sexuálna príručka z roku 1894

Dostal som jeden skvelý e-mail a v ňom skvelú prílohu :-)Nechcel by som byť v koži tých dušiečiek, čo museli dané pravidlá dodržiavať, ba nebodaj boli k tomu nútení. Článok je trošku dlhší, ale dobre sa pobavíte, a ak takú ženu stretnete, či muža, utekajte...Nechal som ho originál v jazyku, ktorý bol použitý.

  • 2. dec 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 6 718x
  • 17
40 rokov panic

Roman Sliva

40 rokov panic

/The 40 year-old Virgin/Komédia USA, 2005, MN 15, 116 min. Scenár: Judd Apatow, Steve CarellRéžia: Judd ApatowHudba: Lyle WorkmanHrajú: Steve Carell, Catherine Keener, Paul Rudd, Romany Malco, Seth Rogen Dlhšie som sa odmlčal, nestíhal som ani písmenko napísať, čo ma dosť mrzí.Ale včera sme boli s kamoššmi v kine.Začalo to nevinne, otázkou, zisťovaním, kto ide, kde, kedy a čo dávajú. A keď som zhliadol film, povedal som si, že sa Vám musím zdôveriť a odporučiť ho.

  • 20. okt 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 855x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu