reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Roman Sliva

Roman Sliva

Bloger 
  • Počet článkov:  22
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Veselý človiečik s chuťou do života :-) Hobby: Cestovanie, turistika, stanovačky, chatovačky a zo športov cyklistika a korčuľovanie, ... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéZo životaTechnikaKultúraNezaradené

reklama

Zo života

(Ne)Roaming

Roman Sliva

(Ne)Roaming

Každý vie, že Slovenské more je v Chorvátsku. Veľmi radi chodíme k moru, na ich grilovanú makrelu s vynikajúcou kapustou, čo dodnes neviem ani sám namiešať, aby správne, zámorsky, chutila.

  • 14. júl 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 577x
  • 4
Keď sa darí, tak sa darí...

Roman Sliva

Keď sa darí, tak sa darí...

Pondelok 31.5.2010, bol deň ako každý iný, len či....

  • 9. júl 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 552x
  • 15
Prvá skúsenosť s povinným zmluvným poistením

Roman Sliva

Prvá skúsenosť s povinným zmluvným poistením

Môj život s autíčkom začal niekedy v júny. Už dávno predtým, som sa rozhodol pre ojazdený opel vectra.

  • 11. dec 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 342x
  • 8
Cestou-necestou

Roman Sliva

Cestou-necestou

Ako každý týždeň i tento som razil cestu do práce z Prievidze do Bratislavy.

  • 23. okt 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 220x
  • 0
Firma roka - Slovenská pošta

Roman Sliva

Firma roka - Slovenská pošta

...alebo ako sa dá naserkať zákazník. Pošta mi chodí do miesta trvalého bydliska, čiže do Prievidze. Veľa zásielok nemám, iba pravidelnú poštu od operátora, nejaké faktúrky, reklamné plagáty, výpis z banky a občas nejaký balík.

  • 24. júl 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 190x
  • 14
reklama
Neviem pochopiť prečo...

Roman Sliva

Neviem pochopiť prečo...

Bol deň ako každý druhý, či tretí. V meste Bratislava žijem i ja.

  • 6. sep 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 362x
  • 0
Ako som išiel do krajiny – nekrajiny

Roman Sliva

Ako som išiel do krajiny – nekrajiny

Bol pondelok, krásny deň, keďže nepršalo :-). Rozhodli sme sa celá partia o štyroch ľudkov behnúť na pifčo, však máme za sebou úspešný deň a sušilo nás. Keď už tak debatujeme a večer sa chýlil ku koncu, kamarátka navrhla, či by sme nešli zajtra do kina, že dávajú nádherný, prekrásny, úžasný film Hľadanie krajiny – nekrajiny (Finding Neverland).

  • 17. aug 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 284x
  • 7
Ako som prešiel z ELIOTu na TatraBanku

Roman Sliva

Ako som prešiel z ELIOTu na TatraBanku

Kedysi dávno v apríli, presne už neviem, mi začali chodiť do schránky správy typu: od 1.5. nebude možné založiť účet ELIOT, z dôvodu.....a taktiež budú účty zrušené 1.9.2005.....preto Vám odporúčame prejsť do TatraBanky, kde Vám dávame výhodu, nemusíte platiť prvé tri mesiace za balík...Asi v takomto znení bola správa, presne si nepamätám, keďže už mám ELIOT odstavený.

  • 15. aug 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 970x
  • 45
Inline v BA

Roman Sliva

Inline v BA

Včera bolo krásne slniečkovo, tak prečo nezbehnúť na hrádzu pokolieskovať sa. Dohodli sme sa cez ICQ, že behneme čo to zbrázdiť po cestičky-necestičky v blízkosti Dunaja.

  • 12. aug 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 502x
  • 3
Tak som ho poriadne otestoval

Roman Sliva

Tak som ho poriadne otestoval

Ale i seba, alebo ako ma vycucali, asi takto by som začal :-)Konečne sa dnes vonku vyčasilo. Slniečko i keď trošku zubaté, ale je ideálnych 15 stupňov :-)A že leto...

  • 9. aug 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 194x
  • 0
reklama
Stráženie auta v BA a strach...

Roman Sliva

Stráženie auta v BA a strach...

Pred dvomi týždňami v stredu prišiel môj brácho s priateľkou domov z práce v zahraničí, že idú na dovolenku.V sobotu mi volá, že ako idem z PD naspäť do BA, a či by som si nemohol zobrať priateľkyne auto na dobu pokiaľ sa nevrátia z Egypta. Nuž a tak začal môj príbeh....

  • 9. aug 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 936x
  • 5
Ako som kúpil bicykel

Roman Sliva

Ako som kúpil bicykel

Moja mánia hľadania začala síce trošku neskôr ako leto, ale už som musel. Môj starý bike má niečo cez 10 rokov :-). Aj keď nemá žiadnu viditeľnú poruchu, riskovať s vlastným životom sa nevypláca.

  • 8. aug 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 7 053x
  • 19
reklama
SkryťZatvoriť reklamu