reklama

Cestou-necestou

Ako každý týždeň i tento som razil cestu do práce z Prievidze do Bratislavy.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
D1 havária (archív)
D1 havária (archív) (zdroj: Roman)

Pondelok ráno, budík pípa piatu... 

Zgúľal som sa z teplúčkej postieľky,
od mojej milovanej frajerky.
Ránko ako každé, vydarené,
na čierno krásne vyfarbené.
Kávička s mliekom zahnala rannú únavu,
višňovo-orechový koláčik mi zdvihol náladu.

Vo výťahu som zavolal kamošovi, že vzlietam
a auto sa pohlo z parkoviska o pol šiestej.
Cestou sme zobrali ešte jedného a hor sa cez Partizánske na Nitru do BA.

Prvá dedinka, Brodzany, a v diaľke nás vítali modré majáky.
Požiarnici zachraňújúci chlapíka z rozbitej dodávky v poli.
Prišla i sanitka a v tom momente bola cesta úplne neprejazdná.
Prezrel som situáciu zblízka, šófér dodávky bol v poriadku na nohách, ale v šoku,
a otočil som auto na Hlohovec a diaľnicu.
Rádio, sťa by to vycítilo, nám už tlačilo v zvýšenom tóne informáciu,
že po diaľnici to nepôjde, keďže 5 áut si kontrolovalo nárazníky v ľavom pruhu.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ďalšia zmena bola nutná, plánovač v hlave vybral najpriepustnejšiu cestu cez Trnavu na Pezinok,
ale ani v tomto nás rádio nesklamalo a i túto variantu vyškrtlo zo zoznamu.
Zostala cesta cez Trnavu a Senec, kde sa autá aspoň hýbali oproti diaľnici. 
Prezreli sme si ako sa majú ľudkovia v Bernolákove, však tam sme ešte neboli :-)
Konečne nás privítal semafór pri Metre v Ivanke pri Dunaji.

Neviem, či som sa tak veľmi tešil do práce, ale Blavu som veľmi rád videl.
Cesta ktorá trvá štandardne 2 hoďky sa pretiahla o hodinku,
ale určite som spokojný a šťastný oproti tým, čo ho nemali.

Jedina otázka mi zostala nezodpovedaná :
"Pomohol ten nový zákon zákaz predbiehania kamiónov na diaľnici ?"
Nakoľko ho v nedeľu spustili do prevádzky,
tak v pondelok, piatok a znovu v pondelok sú na diaľnici hromádne havárie,
akosi som nepostrehol tú úžasnú rýchlosť ;-)

Roman Sliva

Roman Sliva

Bloger 
  • Počet článkov:  22
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Veselý človiečik s chuťou do života :-) Hobby: Cestovanie, turistika, stanovačky, chatovačky a zo športov cyklistika a korčuľovanie, ... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéZo životaTechnikaKultúraNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu