reklama

Firma roka - Slovenská pošta

...alebo ako sa dá naserkať zákazník. Pošta mi chodí do miesta trvalého bydliska, čiže do Prievidze. Veľa zásielok nemám, iba pravidelnú poštu od operátora, nejaké faktúrky, reklamné plagáty, výpis z banky a občas nejaký balík.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (14)
List - faktúrka
List - faktúrka (zdroj: Roman)

Asi začiatkom roka mi prišiel balík, niečo som vyhral, internetová súťaž.
Samozrejme v schránke bol iba dodací lístok, že balík je na pošte.
Čo ma ale najviac zarazilo, bola poznámka: "balík prišiel poškodený".
Ako mohol prísť balík poškodený ???
Ako každý vie, tak tetuška na pošte zásielku prevezme až vtedy, keď je "vzduchotesne" zabalený,
obviazaný špagátom a ešte v neviem akom "ohňu" odolnom obale.
Asi to nebude nič hrozné, pomyslel som si. Ale kde že. Spomínaná zásielka bola otvorená,
akoby po nej prešiel slon. PC myška mala jediné šťastie, bola zabalená v plastovom obale,
ktorý i keď bol prasknutý, tak uchránil obsah.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Tento rok som mal fakt šťastie, znovu som niečo vyhral. Nejaké dvd na playstation,
taktiež obaly neprežili cestu.

Vrchol všetkého bola poštová listová zásielka, faktúrka od operátora.
Krásne roztrhaná obálka s nalepenou etiketou v znení :
"Spracovaním zásielky na automatickej
triediacej linke došlo k jej poškodeniu,
za čo sa Vám ospravedlňujeme.
 Slovenská pošta a.s."

Sám seba sa pýtam: "neporušila spomínaná firma listové tajomstvo ?"

Našťastie existuje e-mail, ale i iné prepravné spoločnosti, keď treba aj niečo hmotné poslať :-)

Roman Sliva

Roman Sliva

Bloger 
  • Počet článkov:  22
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Veselý človiečik s chuťou do života :-) Hobby: Cestovanie, turistika, stanovačky, chatovačky a zo športov cyklistika a korčuľovanie, ... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéZo životaTechnikaKultúraNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu