reklama

Keď sa darí, tak sa darí...

Pondelok 31.5.2010, bol deň ako každý iný, len či....

Písmo: A- | A+
Diskusia  (15)
Obrázok blogu

Ako každý pondelok, aj teraz som do práce dorazil autom kúsok pred ôsmou, z Prievidze do Bratislavy.

Vždy si nájdem nejaké miestečko na parkovanie v okolí Polusu, nuž teraz to tak nebolo. Cez víkend bol koncert kapely KISS, parkoviská boli plné a kde bolo miesto, tam bolo pokoncertové zábradlie, tak som zaparkoval do podzemnej garáže.

Vyliezol som na 17. poschodie, peši, nová móda v práci :-), a zažral sa do práce...

Asi po hodinke, hodinke a pol, prišiel kolega, že "horí ti auto".
Maťo, vtipkár, takto hovorieval skoro pravidelne. Raz, že kde mám EČV (ŠPZ), či kolesá a podobne, čiže nebral som jeho slová vážne. Ale, neklamal...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Zrazu mi volá neznáme číslo na mobil, "Dobrý deň pán Sliva, máte automobil s poznávacou značkou PD-..... ?", "že áno", som odpovedal, "tak sa urýchlene k nemu dostavte"...

Potom už nasledoval len šok a zhrozenie. Pôvodne som si nahováral, že uhnem, aby mohli hasiť, bolo moje auto už po požiari. Policajt si ma zavolal, vypýtal občiansky, spísal, požiarnici si ma zavolali, tiež niečo spísali, aj dobrovoľní, tí spísali toho najviac a ja som sa vrhol do upratovania pár vecí čo mi zostalo v interiéri, nahlásenia škodovej udalosti poisťovni, medzi tým ma odchytila, nevtieravo, TV JOJ s Krimi novinami a už som čakal na odťahovku.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Ten smrad vecí, rúk, auto, bol neznesiteľný. Pripomenulo mi to detstvo, keď sme pálili plasty :-) Dopočul som sa, že mi auto zachránil SBSkár, za čo som mu veľmi vďačný, nakoľko zhorela len polovica palubovky pri volante.
Stále som čakal na odťahovku...

Dorazila zhruba po 3 hodinách, lebo nájsť auto, ktoré sa zmestí do 2m vysokej garáže s odťahom, bolo obtiažne. Auto mi odparkovali vo svojom stráženom areáli, za čo chcem poďakovať.

Obhliadač škodovej udalosti z poisťovne bol rýchly, spísal škodu druhý deň a do týždňa som mal doma vyjadrenie. Totálka. Totálna škoda na vozidle, interiér, zhruba 18 000,- €.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Dodnes nemám pojazdné auto, iba nehnuteľnosť, peniaze a likvidátor poisťovne tvrdí, že čakajú na policajnú správu...:´-(

Vrátil som sa do čias minulých, keď som chodil vlakom. Cesta domov je zaujímavá, krajinkár by žasol nad krásou Slovenska, ale priznám sa, mňa to nebaví. Vonku 33 stupňov a vagón ako mikrovlnka, ale pivko si vychutnávam, keďže nešoférujem :-D

Včera večer sme sadli s kamošmi na pivko, kúsok od domu, pri herni Kozmos v Bratislavskom Ružinove, zamkol bicykel a do desiatich minút ho odcvakli a ukradli. Celý čas sme ho sledovali, ale predné koleso so zámkom nebolo v zornom poli. Somár, som si potom povedal. Zlodeja sme zbadali (beloch, asi 180cm, športovejšej postavy, hnedé vlasy, skôr oválnejšej tváre), aj sme sa po ňom rozbehli, ale súťaž človek verzus bicykel, bola prehraná.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Stratil sa nám niekde medzi činžiakmi, ulice Mesačná a Sputniková :-(

Pred incidentom sa v reštaurácii odohrala zaujímavá scénka. Prišli 3 mladí, dve baby a jeden chalan, sadli si a za chvíľku vošiel ďalší chalan s notebookovou taškou, skoro zrazil čašníčku, prisadol si k nim. Kočka sa ich spýtala, čo si dajú, oni, že nič, zdvihli sa a odišli...

Zavolal som políciu, ochotné čašníčky majiteľa, ktorý má prístup ku kamere, spísali sme zápis s poznámkou od polície, "zamknúť tu bicykel, je ako ho niekomu dať".
Nuž, ja som veril v to, že toto už vymrelo....

Nuž, keď sa darí, tak sa darí....

Roman Sliva

Roman Sliva

Bloger 
  • Počet článkov:  22
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Veselý človiečik s chuťou do života :-) Hobby: Cestovanie, turistika, stanovačky, chatovačky a zo športov cyklistika a korčuľovanie, ... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéZo životaTechnikaKultúraNezaradené

Prémioví blogeri

reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu