reklama

40 rokov panic

/The 40 year-old Virgin/Komédia USA, 2005, MN 15, 116 min. Scenár: Judd Apatow, Steve CarellRéžia: Judd ApatowHudba: Lyle WorkmanHrajú: Steve Carell, Catherine Keener, Paul Rudd, Romany Malco, Seth Rogen Dlhšie som sa odmlčal, nestíhal som ani písmenko napísať, čo ma dosť mrzí.Ale včera sme boli s kamoššmi v kine.Začalo to nevinne, otázkou, zisťovaním, kto ide, kde, kedy a čo dávajú. A keď som zhliadol film, povedal som si, že sa Vám musím zdôveriť a odporučiť ho.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
3 z 5 hlavných hrdinov
3 z 5 hlavných hrdinov 

Zistil som, že ideme na komédiu 40 rokov panic.
Sprvoti som myslel, že to bude nejaká česká komédia, podobný žáner ako bol Román pre ženy, ale mýlil som sa.
Spáchali to Američania, a ja som sa bál či sa aspoň zasmejeme.

Zasmial som sa, do popukania, až som plakal. 
Hlavne keď sa rozhodli chalani nášho panica depilovať na hrudi, keďže chlpatá hruď nie je v móde...
Skúste si dať horúci vosk na riadne chlpatú hruď a depilujte, už sa len chŕlili nádavky....
Nehovoriac, že už som sa narehotal dosť predtým, ale aj potom.
Film až dokonca diváka udrží v sedačke, so štipkou romantiky a kopcom humoru nemá chybičku.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Vrelo odporúčam pozrieť, či už DVD, alebo v kine...
Nižšie je aký-taký obsah filmu, ale ako hovorievam, lepšie vidieť ako čítať v tomto prípade.


Každý určite rád spomína na to, aké to bolo po prvý raz. Existujú len dve výnimky.
Ľudia, ktorým ich zoznámenie sa so sexom tragicky nevyšlo, a Andy Stitzer (Steve Carell).
Andy má štyridsať, pracuje v sklade predajne elektrospotrebičov, zbiera komiksové postavičky,
a čo sa týka sexu, je celkom nepoznačený. Šteklivá komédia 40 rokov panic vznikla zo spolupráce vychádzajúcej komickej hviezdy Steva Carella a úspešného komediálneho scenáristu Judda Apatowa, ktorý týmto filmom debutuje ako režisér.

Odrastený panic Andy sa najprv stáva terčom posmechu svojich kolegov, následne ale nastupuje do ich intenzívneho školiaceho kurzu, ktorý ho má priviesť k jedinému cieľu – k strate panictva. O niektorých veciach sa ale ľahšie rozpráva, než realizuje, čo po sérii bláznivých a vtipných erotických zlyhaniach potvrdí aj Andy a jeho kolegovia. I kedˇ zoznámenie sa so sympatickou Trish (Catherine Keener) by sa možno mohlo premeniť na niečo hlbšie. Lenže skúste sa svojmu dievčaťu priznať, že ste ešte panic. Ťažko sa to hovorí v osemnástich, a nie ešte v štyridsiatke...

Nápad priviesť na filmové plátno milo naivného panica stredného veku, ktorý na staré kolená absolvuje prvú výpravu do neprebádaných končín sexu, sa zrodil v hlave komika Steva Carella. „Andy nie je žiaden zúfalec, ale mimoriadne plachý chlapík, ktorému už toľkokrát nevyšla snaha o sexuálne zblíženie, že sa prestal snažiť. Komédia 40 rokov panic nie je len o jeho túžbe zbaviť sa stigmy panictva,
ale tiež o získaní strateného sebavedomia. Spočiatku ho možno budete ľutovať, ale nakoniec sa doň určite zamilujete“, hovorí Carell.

Lásku, nielen k postave Andyho, ale i k celému filmu už prejavili americkí diváci, keď sa vďaka nim prvé dva týždne po premiére držal v rebríčkoch návštevnosti na prvom mieste, čo je u komédie s obmedzenou prístupnosťou veľký úspech.

„Vďaka obmedzeniu prístupnosti sme si nemuseli lámať hlavu nad tým, čo môžeme alebo nemôžeme povedať či ukázať. Náš film kvôli tomu síce možno balansuje na hrane, ale o to viac sa podobá skutočnému životu“ tvrdí režisér Apatow, ktorý tak aj do našich kín prináša jeden z najodvážnejších a najodviazanejších filmov tohto roka.

Roman Sliva

Roman Sliva

Bloger 
  • Počet článkov:  22
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Veselý človiečik s chuťou do života :-) Hobby: Cestovanie, turistika, stanovačky, chatovačky a zo športov cyklistika a korčuľovanie, ... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéZo životaTechnikaKultúraNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

23 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu