reklama

Ako som prešiel z ELIOTu na TatraBanku

Kedysi dávno v apríli, presne už neviem, mi začali chodiť do schránky správy typu: od 1.5. nebude možné založiť účet ELIOT, z dôvodu.....a taktiež budú účty zrušené 1.9.2005.....preto Vám odporúčame prejsť do TatraBanky, kde Vám dávame výhodu, nemusíte platiť prvé tri mesiace za balík...Asi v takomto znení bola správa, presne si nepamätám, keďže už mám ELIOT odstavený.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (45)
TatraBanka
TatraBanka 

Dnes si pozerám pohyby na účte a divím sa vlastným očiam, i keď malé, ale mínusové položky - debety:
30.7. -> 83,- Sk poplatky transakcie
30.7. -> 69,- Sk balík služieb
potom nasledovali smiešne plusové (kredit) úroky, daň 19% z úrokov (debet), a ešte nejaké mínusové úroky (debet).

Divím sa tomu už len preto, lebo v ELIOTe som mal všetky poplatky zarátané v balíku, to nehovorac o histórii ELIOTu, keď bolo úplne všetko zadarmo.

Keďže už bol dosť blízko termín uzatvárania účtov v ELIOTe, tak som si povedal, že je čas ísť si založiť nový účet. Vybral som si tatrabanku a daný balík len preto, že mám dobré skúsenosti s i-bankingom v ELIOTe a predsa len to bola dcérska spoločnosť. Rýchle odozvy, ako smska hneď po pohybe na účte, či, spoľahlivé telefonické operácie - Dialóg.
Rátal som s tým, že v balíku TatraDynamic v Tatrabanke mám len 2 pohyby (účovné položky) a 6 výberov z domáceho bankomatu. Že by sa až takto vyšplhala suma na 83,- Sk za položky naviac?

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Nuž a teraz moje skúsenosti naberajú grády. Tak som zisťoval, samozrejme cez Dialóg, však to mám v cene. Zdvihla mi príjemná slečna, s príjemným hlasom a štandardnou, alebo jej podobnou frázou: "Dobrý deň pán Sliva, čo môžem pre Vás urobiť?". Začala procedúra dlhodobej autentifikácie, čo je podľa mňa v poriadku, však treba bezpečnosť a následne som mal otázku: "za čo mám platiť 83,- Sk účtovaných 30.7?". Slečna mi odpovedala štandardnú odpoveď, čo vidím aj ja z výpisu, tak som sa spýtal na detaily. Telefón sa odmlčal na nejakú dobu, pravdepodobne zisťovala na pozadí od kolegov. Po dvoch, či troch takýchto pauzách sme sa dopracovali k odpovedi.
Bolo mi vysvetlené, čo som vedel, že každá účtovná položka je za 2,50 Sk a každý výber z bankomatu je 4,- Sk. Stále sa mi nezdala suma, však tam mám 19 účtovných položiek a nejaké 3 výbery.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Keďže samozrejme moja nová bankomatová karta ešte len ku mne cestovala som bol nútený vybrať peniaze priamo v pobočke banky. Ešte som sa spýtal, koľko daná transakcia bude stáť, však to nemôže byť drahé. Slečna za okienkom po rozhovore z vedúcim povedala, že jedna účtovná položka, čiže 2,50 Sk. Takto som vybral asi trikrát peniažky cez pobočku, keďže človek aj hotovosť potrebuje a nečakane. Niekedy som si pripadal ako človek týždeň pred výplatou, keďže som nemal hotovosť a všade nie je možné platiť elektronicky, pritom som mal peňažkov na účte dosť.

Až teraz viem, že sa oplatilo zdržať výberu cez pobočku, lebo každý výber by sa mi znásobil sumou 11,- Sk, čo mi povedala až na konci rozhovoru slečna cez Dialóg, ktorý mimochodom trval 20 minút.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Už sa mi prestáva páčiť Tatrabanka, lebo aj Internet Banking je oveľa pomalší a lenivší ako ELIOT, pritom chyba nie je v prijímači, keďže mám dosť rýchly prístup k webu J, zdĺhavá komunikácia cez Dialóg, pokiaľ sa človek dopátra k pravde. A poplatky presahujú hranice mojich predstáv za dané služby.

Chcem Vás preto varovať, aby ste si dobre prezreli poplatky, poprípade vypýtali cenník za služby nadrámec.
Ja doteraz hľadám na webe cenník pre spomínanú banku, ale akoby sa pod zem prepadol, nuž idem na google.com J
Tak som vlastne zistil, že ja somár čakajúci na bankomatovú kartu, vyberajúci vlastné peniaze, z vlastného účtu vo vlastnej banke, platím 11,- Sk, pritom mám svoj balík…

Roman Sliva

Roman Sliva

Bloger 
  • Počet článkov:  22
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Veselý človiečik s chuťou do života :-) Hobby: Cestovanie, turistika, stanovačky, chatovačky a zo športov cyklistika a korčuľovanie, ... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéZo životaTechnikaKultúraNezaradené

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu